Branża motoryzacyjna (automotive) to m.in. dealerzy samochodów, motocykli, serwis samochodów, dystrybucja części, dostawcy części, importerzy itp.
Branża motoryzacyjna jest jednym z najważniejszych sektorów gospodarki, obejmującą produkcję, sprzedaż, serwis oraz utrzymanie pojazdów, w tym samochodów osobowych, ciężarowych i maszyn specjalistycznych. Aby dobrze sprzedawać samochody i rozwiązywać problemy serwisu w tej branży, ważne jest zrozumienie unikalnych potrzeb i wyzwań, które stawia przed nią rynek oraz klienci.
Właściwe oprogramowanie pozwoli na rozwiązanie wielu problemów i wyzwań w tej branży.
Wychodząc naprzeciw potrzebom wielu dealerów stworzyliśmy dla tego rynku takie rozwiązania:
- FLEX.DMS (Dealer Management System) który pozwoli państwu na łatwe i szybkie dobranie odpowiedniego pojazdu do wymagań klienta, umożliwi automatyczne generowanie ofert oraz umów, umożliwi kontrolę i analizę pełnych kosztów i zysków oraz łatwe zarządzanie stokiem pojazdów. W części posprzedażnej atutami będzie ułatwienie procesu zarządzania magazynem, łatwy dostęp do historii serwisowej samochodów oraz analiza finansowa kosztów i zysków. Dodatkowym elementem jest zarządzanie harmonogramem serwisowym i kontrolowanie postępu prac.
- FLEX.CRM (Customer Relationship Management) jest dedykowane do działów sprzedaży pojazdów i maszyn. Pozwala na personalizację komunikacji z klientami na podstawie ich preferencji, historii zakupów i zachowań online. Pozwala również na zautomatyzowaną wysyłkę wiadomości marketingowych do właściwych grup klientów.
FLEX.CRM ułatwia zarządzanie bazą klientów i leadów, harmonogramem spotkań i działaniami związanymi z obsługą klienta. - FLEX.BDC (Business Development Center) to rozwiązanie stworzone specjalnie do wsparcia działalności Call Center. W pełni zintegrowane i współpracujące z wcześniejszymi programami, stanowi idealne narzędzie usprawniające pracę tego działu. Szczególnie efektywne staje się, gdy jest połączone z centralą telefoniczną, co umożliwia błyskawiczną identyfikację klienta, dostęp do jego historii kontaktów, posiadanych pojazdów oraz szczegółowych informacji o jego potrzebach i wymaganiach. To narzędzie zdecydowanie podnosi jakość obsługi klienta w Call Center, przyczyniając się do lepszej personalizacji interakcji i bardziej efektywnej komunikacji.